کتاب داغ
نویسنده : محبوبه رضوی نیا - ساعت 9:11 بعد از ظهر روز جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,

*هوالاول *امروز به یاری خدا تصمیم گرفتم که بالاخره نوشتن  مطالب مورد نطرم را در فضایی غیر کاغذی  هم تجربه کنم.درست است که قبلادر این محیط ناملموس چیزهایی نوشته ام اما آن چیزی که در اصل مد نظرم بوده ،یعنی "نوشتن  درباره ی نوشتن "،هیچ گاه مجال خودنمایی در این مکان را نداشته است. دغدغه ای که فوق العاده دوستش دارم .همین جا بگویم آن چیزی که حقیقتا عامل ویا جرقه ای برای این کار شد، پایان نامه ام بود. کاری که باید طی چندماه آینده مهمترین فعالیت ذهنی وعملی ام در مقوله نوشتن باشد.پس  فعلا کار روی رمان جدیدم -گلی اش من بودم- را کنار گذاشتم و برای اتمام آخرین واحد درسی ام  تلاش می کنم. هرچند مطمئنم تاچند ماه آینده به طور کاملا  محسوسی  از فضای داستان فوق در  آمده و توی حال وهوای دیگری قرار می گیرم .طوری که هم اتفاقات و شخصیت ها  تغییر خواهند کرد هم خودم. شاید حتی اسم قصه هم عوض شود. البته این تغییرات طبیعی است. به هر حال طبق فرآیند مهمی که حس وحال پژوهشی دارد انتظار می رود علاوه بر افزایش اطلاعات ، رشد فکری -حالا به هر اندازه اش -برای آدم رخ بدهد که این ُ،شرایط خیلی خوبی را مهیا میکند .هم برای نویسنده وصدالبته ،خواننده. به هر رو ُ،کاری که شروع کرده ام برایم بسیار خوشایند و دلچسب است وامیدوارم به خوبی از پس آن بربیایم.فعلا تا چند دقیقه بعد.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: