کتاب داغ
نویسنده : محبوبه رضوی نیا - ساعت 10:19 بعد از ظهر روز یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:,

 

 اسم شما چیست؟ عبدالله ؟ فرشته ؟ فواد ؟

 به چه نامی علاقمندید  ؟ الهام ؟ حمید ؟ سمیرا ؟ گلی ؟ سامان ؟

دوست  دارید شما را به چه اسمی صدا بزنند ؟ چه کلمه ای وجود شما را دارای نشان و علامت خاصی کرده است ؟ اصلا جنابعالی هنگام تولد چگونه تعریف شده اید ؟

 این مطلب همواره برای همه ما حائزاهمیت بسیاراست زیرا حتی اگر هم ندانیم اما اسم به شخصیت افراد نوعی احترام پیشاپیش خواهد داد . در داستان ، بسته به این که شما برای شخصیت تان چه اسمی را انتخاب می کنید مساله خیلی خیلی مهم تری می باشد زیرا پشت خود این عنوان ، داستان های اسرارآمیز بی شماری پنهان شده است. آدم های زیادی در طول زندگی شما اتفاق های متعددی را باعث شده و می شوند  ولی چه جاذبه منحصربه فردی در ذهنتان باعث شده  تا آن ها را انتخاب کنید و چرا باید در داستان شما برجستگی های شان نمایان شود؟ یک ماجرای عشقی ،  یک خاطره  دور، یک خواب شیرین ، یک آرزوی دوست داشتنی یا یک خار در گوشه قلب تان ؟ فراموش نکنید این اسم هرچه باشد درون تان را عمیقا متاثر خواهد کرد و در نحوه روایت داستان ، موضوعی بی نهایت تاثیرگذارتر خواهد بود .آن چه نوشته شود و آن موقع که خوانده شود . چیزهایی را که از زندگی دریافت کرده اید (نه بد که خوب)سخاوتمندانه خرج کنید . روی آدمی دست بگذارید که عاشقانه دوستش دارید . یادتان باشد هرگاه اسم او را می نویسید نوعی سرعت و رشد به برگ برگ متن تان خواهید بخشید . البته همین جا قابل به ذکر است در انتخاب اسامی فاکتورهای دیگری هم هستند که باید حتما مدنظر قرار گیرند تا این وظیفه را در جای درست خود ماهرانه برعهده گیرند ، که از آن جمله است : تداعی یک مفهوم ، زیبایی ، خوش آهنگی ، کمک به ساختار  و... .

شاید شنیدن این موضوع برای تان عجیب باشد اما دهان شما شبیه اسم کسی است که دوستش دارید وبنابراین داستان شما ، خود ( او) خواهد شد .همین الان نوک قلم خود را روی پیشانی تان بگذارید. روی لب های شما نام چه کسی نشسته است ؟ فواد ؟ فرشته ؟ و یا ...عبدالله ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: