کتاب داغ
نویسنده : محبوبه رضوی نیا - ساعت 6:27 بعد از ظهر روز جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,

چهارشنبه 26 بهمن ماه 90 ،ظهر حدود ساعت یک، دفاع داشتم . «بازیابی عناصر داستانی در کتاب دا». الحمدلله همه چیز به خیر و خوبی تمام شد و بالاترین نمره را گرفتم . با قید عالی و قوی بودن کار .قبل از من هم سه نفر دیگر دفاع داشتند .اولی سیر مفهوم عصیان در اشعار فروغ و دومی و سومی طنز در مثنوی و قصاید و غزلیات سعدی . همه شعر .

این چند روز آخری پدرم در آمد .دقیقا شده بود کأنه دقایق واپسین حیات . بد نفسم گرفته بود . هر چه آن اولها شل آمدم و هر چند روز یک بار عشقی یادداشت برداریهایی برای رفع وظیفه انجام می دادم اما این اواخر مجبور بودم روزی پانزده ، شانزده ساعت کار کنم. دیگر آنقدر به درجه ای از مهارت و البته حیرت رسیده بودم که هر کلمه ای را که می خواستم تایپ کنم خودش روی صفحه کلید چسب و سرهم می شد و فوری و در یک چشم به هم زدن ، مسیرش را نشان می داد .البته با وجود تحمل آن حالا همه سختی ، حالا که این پایان نامه تمام شده می توانم با جرأت بگویم تا یک سال دیگر مواد آماده برای این وبلاگ دارم . هر چند هدفم این نیست که این کار را اتجام بدهم ولی خب ، به نتایج خیلی به دردبخوری رسیده ام که آوردن آنها در این جا لطف دارد (و نه همه ی تحقیق) و مطالعه شان خالی از لطف نیست. در حقیقت ،مطالبی که در موردشخصیت پردازی یا توصیف و صحنه و یا حتی نام کتاب و ... دستگیرم شد، آنقدر قابلیت دارد که جزو حاشیه های جذاب دا قرار بگیرد و البته آموزنده هم باشد.این کار را انشاالله به زودی زود در چهره ی صفحات آینده خواهید دید .

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: